بازار فروش سرویس ویترینی دکوری میناکاری

بازار فروش سرویس ویترینی دکوری میناکاری، امروزه با تنوع زیادی که دارد، مورد پسند همگان قرار دارد و بسیار پر فروش و پر رونق می باشد، این سرویس زیبایی خاص و چشم نوازی دارد و بسیار گران بها و با ارزش می باشد.

بازار فروش سفره قلمکار زابلیان منحصر به فرد، از گذشته تا کنون مرسوم بوده ولی امروزه با شناخت بیشتر افراد از این هنر، به یک قطب اقتصادی قوی تبدیل شده است و هنرمندان زیادی از راه آن کسب درآمد می کنند.

بازار فروش سرویس ویترینی دکوری میناکاری

انواع سرویس ویترینی میناکاری

انواع سرویس ویترینی میناکاری

 

به طور کلی می توان گفت سفره قلمکار انواع مختلفی دارد که همگی بسیار زیبا و با کیفیت طراحی و تولید می شوند.

یکی از انواع این سرویس ها، سرویس چای خوری میناکاری می باشد، این سرویس با ظرافت بسیار بالا و هنرمندانه حکاکی شده است، که فنجان های کوچک در کنار قوری و قندان، یک ست زیبا و چشمگیر را تشکیل می دهند که برای ویترین و دکور گزینه بسیار مناسبی می باشند.

نوع دیگری از این سرویس، سرویس میناکاری هفت سین می باشد، که هفت ظرف زیبا با رنگ و طرح یکسان به عنوان سرویس هفت سین، جلوه خاصی به اتاق می بخشد، این سرویس، شامل آئینه و شمعدان و ظروف دیگر می شود که در سایزهای مختلف ولی با طرح یکسان و مشابه تولید می شود.

نوع دیگری از این سرویس که نماد هنر ایرانی می باشد، سرویس ظرف میوه و ظرف شیرینی به همراه زیر دستی می باشد، که این سرویس علاوه بر کاربرد به عنوان دکور و تزئین، برای پذیرایی از میهمان، بسیار شیک و مجلسی می باشد و با گل های یکسان حکاکی شده، بسیار چشم نواز می باشد.

یکی دیگر از انواع این سرویس، سرویس شربت خوری می باشد، یک تنگ بلند به همراه چند لیوان پایه دار، یک ست بی نظیر میناکاری می باشد، که هنرمندانه طراحی شده اند و در کنار سایر ظروف میناکاری برای دکور و تزئین اتاق بسیار شیک و با ارزش هستند.

کارخانه تولید سرویس چای خوری میناکاری

کارخانه تولید سرویس چای خوری میناکاری

 

کارخانه تولید سرویس چای خوری، این سرویس مینا کاری را با ظرافت خاص و طرح های بسیار متنوع تولید می کند و با بسته بندی بسیار محکم و شیک عرضه می کند، از آن جابی که این ظروف بسیار حساس و گاهی اوقات شکننده هستند، بسته بندی مانند یک محافظ عمل می کند.

کارخانه تولید سفره قلمکار سبز علاوه بر اینکه این سرویس زیبا را روانه بازارهای داخلی می کند، برای بازارهای خارجی نیز در حجم بالا این سرویس را تولید می کند.

چون این سرویس میناکاری در تمام دنیا خواهان و طرفداران زیادی دارد و مورد پسند همه افراد با سلیقه می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای دکوراسیون منزل می باشد.

  • تبلیغات:
    1. مرکز خرید برقع بندری گلابتونی
    2. انتخاب تابه مسی مناسب
    3. نمایشگاه انواع ظروف میناکاری سفالی
    4. قیمت صنایع دستی کپو بافی با کیفیت عالی در بازار
4

  1. سلام
    این سرویس ویترینی دکوری خیلی زیبا هستند و امروزه در هر خونه ای این سرویس ها بعنوان دکوری دیده میشه

  2. سلام من سرویس کامل مینا کاری خرید داشتم داخل ویترین بسیار جذاب و دیدنی شدن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما