فروش ویژه کاسه بشقاب مسی میناکاری

همانطور که می دنید ظرف های متعددی در نوع میناکاری وجود دارند که روی آنها نقش های بسیار زیبایی طراحی می شود سینی چوبی دارای قیمت های بسیار زیادی هستند و همچنین از جنس مس هستند.

کاسه بشقاب مسی میناکاری یکی از این ظرف های پر تقاضا می باشد که دارای محبوبیت بسیار زیادی است. فروش ویژه این کاسه بشقاب ها از طریق فضای مجازی تبلیغ می‌شود و می‌تواند در سایت های معتبر اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت کرد.

فروش ویژه کاسه بشقاب مسی میناکاری

کاسه بشقاب مسی میناکاری چه کاربردی دارد؟

کاسه بشقاب مسی میناکاری چه کاربردی دارد؟

کاسه بشقاب میناکاری از جنس مس هستند و به رنگ طلایی و سرخ وجود دارند.این کاسه بشقاب ها دارای کاربردهای فراوانی هستند. عده ه ای این ظرف ها را در منزل نگهداری می کند و از آن ها استفاده نمی کنند اما بعضی ها ترجیح می دهند در مهمانی ها، برای پذیرایی از مهمانان از این کاسه ها استفاده کنند و آنها را به عنوان کاسه جای آجیل و میوه در نظر می‌گیرند.

همچنین می توانیم سینی چوبی فینگر فود را در رستوران های سنتی نیز مشاهده کرد این گونه رستوران ها و هتل ها این ظروف را برای زیبایی روی میزها می چینند و حتی قابل استفاده نیز می‌باشند رستوران های سنتی بیشتر از این طرح ها در دکوراسیون خود استفاده می کنند. این بشقاب ها برای تزیین روی دیوار نیز مناسب هستند و پشت آنها دارای یک گیره می باشد که به راحتی به میخ آویزان می شود و می توان آن ها را در برای دکور دیوارها استفاده کرد.

این ظروف جزو صنایع دستی می باشد و یکی از هنرهای اصیل است که در قدیم این هنرها با دست انجام می‌شد اما امروزه نوع ماشینی آن ها نیز وجود دارد در طراحی این ظرف‌ها بیشتر از رنگ های آبی لاجوردی استفاده می شود.

قیمت فروش کاسه بشقاب میناکاری

قیمت فروش کاسه بشقاب میناکاریشایان ذکر است سینی چوبی فانتزی سفالی نماد هنرهای پیشین است و دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به نوع مسی می باشد می‌توان به شهرهای تولید این سفال ها مراجعه کرد و به صورت حضوری آن ها را خریداری کرد که برای این خرید نیازمند هزینه‌های بیشتر و اضافه خواهید بود. و باید برای این خرید یک بازه زمانی را نیز صرف کرد. در این روش خرید صاحبان فروشگاه ها به عنوان واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده عمل می کنند که ابتدا قصد خرید عمده و پیوند درب کارخانه انجام دادند و سپس آن را با سود بیشتری به مشتریان تحویل می‌دهند.

اما به راحتی می‌توان از طریق فروشگاه‌های مجازی سفال های میناکاری شده را خریداری کرد و برای آن قیمت درب کارخانه ها را پرداخت کرد. در خرید اینترنتی واسطه ها از بین می روند و قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند و مصرف کننده می تواند به صورت مستقیم با خود تولیدکننده در ارتباط باشد و کالا را با قیمت درب تولیدی خریداری کند.

  • تبلیغات:
    1. مردی با صنایع دستی گیتار ساخت!!!
    2. پخش قابلمه مسی جدید زنجان + عمده ارزان
    3. ساخت ظروف و وسایل با کیفیت میناکاری
    4. نمایندگی فروش عمده ساک سنتی با قیمت ارزان
7

    • سلام جناب سعادت عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

    • سلام وقتتون بخیر
      لطف بفرمایید در خصوص اطلاع از قیمت ها و سوالات دیگر فرم مشاوره داخل سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

  1. سلام خسته نباشید عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان در سایت خوب و برند خوب منصوری خواستم قیمت این کاسه سینه های میناکاری شده درجه یک از آن را بپرسم و اینکه آیا شما دیس میناکاری هم دارید؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت پاسخ سوالتون از طریق پر کردن فرم مشاوره در داخل سایت میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید

  2. سلام من پسر عموم برا رستورانش از این کاسه مسی سایت خرید کرد قمیتش هم گفت نسبت به بازار داخلی بسیار ارزانتره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما