خرید تضمینی پارچ مسی میناکاری

پارچه مسی میناکاری یکی از پارچه های بسیار مرغوب و شیک می باشد که از کارایی بسیار عالی برخوردار است و جنس بسیار مستحکم و با کیفیت و نمایی عالی و بی نظیر دارد، این محصول یکی از محصولات شیک و زیبایی دکوری است که از نظر نما فوق العاده است و بسیار هنرمندانه و دقیق در تهیه آن عمل شده است.

خرید تضمینی پارچ مسی میناکاری از مراکز فروش اصلی به صورت مستقیم با قیمت ارزان و استثنایی انجام می گیرد.

خرید تضمینی پارچ مسی میناکاری

تفاوت پارچ مسی میناکاری با نوع سفالی

تفاوت پارچ مسی میناکاری با نوع سفالی

پارچ سفالی میناکاری با مسی سفالی آن تفاوت هایی دارد، یکی از تفاوت های اصلی آن جنس این محصول می باشد که پارچه مسی، جنسی بسیار محکم تر و با استحکام تر دارد و از مرغوبیت بالاتری برخوردار می باشد و جنس آن نمایی شیک و زیباتر نسبت به نوع سفالی دارد و به دلیل استحکام بالایی که دارد یک محصول و وسیله عالی برای هنر میناکاری محسوب می شود، چرا که میناکاری یک هنر بسیار ظریف و فوق العاده است که به بستری محکم و با استحکام برای خود نمایی نیاز دارد و جنس مسی هم به دلیل کیفیت بالا و هم از نظر رنگ و کیفیت برای میناکاری بسیار مناسب می باشد.

بر خلاف پارچ مسی، نوع سفالی استحکام پایین تری دارد و نمی توان آن را بستری خوب و ایمن برای مینا کاری دانست و هنر میناکاری کاری بر روی آن ممکن است دوام چندانی نداشته باشد، تفاوت دیگر رنگ بافت این دو جنس می باشد که مس رنگی بزاق و زیبا دارد در صورتی که سفال این گونه نیست و به لعاب کاری نیاز دارد.

بنابراین میناکاری بر روی مس هم بسیار راحت تر انجام می گیرد و هم این که نمایی فوق العاده و شیک دارد و دوام و مقاومت بسیار خوب و عالی دارد و مینا کاری بر روی آن با ظرافت و زیبایی خاصی صورت می گیرد و می توان دوام بسیار بالایی داشته باشد.

فروش عمده پارچ مسی میناکاری

فروش عمده پارچ مسی میناکاری

فروش بی واسطه پارچ مسی میناکاری به صورت عمده، توسط مراکز فروش اصلی با نرخ ویژه و ارزان انجام می گیرد، این فروشندگان این محصول اعلا را از آن رد با نرخ ارزان به مشتری عرضه می نمایند که کانون پخش اصلی آن محسوب می شوند .

خرید پارچ سایز بزرگ میناکاری و انواع سایز و طرح آن در واقع به مشتری کمک می کند که درست انتخاب نماید و با کیفیت ترین و شیک ترین نوع این محصول را با نرخ ویژه خریداری نماید. خرید بی واسطه از فروشنده معتبر بهترین فرصت است که مشتری بتوان اصل این محصول را با ظرافت و زیبایی فوق العاده با پایین ترین قیمت، راحت و ارزان خریداری نماید.

  • تبلیغات:
    1. خرید عمده انواع محصولات حصیری کپو با قیمت مناسب
    2. راهنمای آشپزی ظروف مسی
    3. خرید و فروش سبد حصیری ارزان قیمت
    4. حصیر چوبی قدیمی خوب رنگی
1

  1. سلام طرح پارچ مسی مینا کاری خیلی زیبایی خیلی قشنگتری نسبت به بقیه پارچ ها داره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما